Saturday, June 25, 2011

up date jer.... no cerita menarik...

hai kawan2... x der cerita menarik yang nak aku ceritakan kat sini..... cuma aku sekarang nie dah banyak nak menyepikan diri jer......
bukannya apa...... aku dah clash ngan orang yg aku sayang........ satu tu.... tua dari aku dua tahun....... satu lagi sama umur ngan aku...... entah laa..... dua-dua aku sayang....... yg satu tu aku x pernah jumpa pun tapi yg satu lagi mmg kerap aku jumpa ..tp dia star... bintang yg tengah bersinar dan akan bersinar terang...... aku nie tempat dia jadikan batu loncatan jer...... tp aku sayang dia pasal dia dan aku selalu bersama semasa senang dan susah.... tp selalunya aku laa yg susah...... hmmm... baru2 nie dapat mesej dari dia ... dia cakap cerita kita dah tinggal kenangan jer....yang satu lagi tu lak... dah x nak buat apa2 sal dia kata ...dia hanya dimulut aku jer... sedangkan hakikat yg sebenar hati dan fikiran aku masih lagi kat budak STAR tu....... aku pun dah x leh nak kata apa-apa dah ..aku dah fedup ngan semua nie........

2 comments:

Norfitrah said...

betul ker???

muhammad daniel faris said...

betul ler..... wat per nak tipu.....