Thursday, June 30, 2011

diri ini makin lemah dan x berdaya.......

Ya Allah andai dia jodoh buat aku,kau jagalah dan lindungilah dia buat aku.jangan kau biarkan hatinya terusik oleh sesiapa.aku mohon !:(

saya sayang sangat kat awak tawu x !
 
ermmmm......... entah laa.......
sapa yg nak dengar bicara hati ini...... semuanya dah pergi menghilangkan diri....... dan yg tinggal hanya aku.....
bertemankan sepi.... sendiri....... hati dah x tenteram lagi walaupun ditengah tawa hilai teman2 dan kawan2 yg rapat..
aku kini tenggelam dalam dunia aku sendiri..... dunia yg dulu aku ciptakan hanya untuk dia...... tp kini dunia aku dah x berseri lagi...... dunia yg hanya tinggal aku seorang yg mentadbirkannya....... dunia ku kini hanyalah sepi........ hanya malam dan diblog inilah dunia aku sekarang...... mencatatkan kesah2 yg telah tinggal kenangan buat kami....
maaflah jika bicara ini mengguris banyak hati..... aku dah x mampu nak melayani karenah kalian...... malah aku dah x mampu untuk menahan air mata ini dari terus mengalir..... 
kalau awak benar2 faham dan memahami..... ini lah jawapan untuk persoalan yg awak tanyakan dulu.......
awak..... sedar laa..... walau dimana awak berada.... awak tetap yg satu..... dalam hati ini..... sentiasa dalam hati ini....... walaupun apa yang terjadi.......

2 comments:

Norfitrah said...

siapa yang awak maksudkan ni??

fariz said...

sapa yang terasa.....