Friday, July 1, 2011

kenapakah aku yang derita............

malam aku tdo tak lena..teringatkan dirimu..terimbas kembali kenangan lalu..alangkah indahnya bersamamu..mengalir air mataku menemani malam sepiku..kurindu saat bersamamu..sukarnya untukku melupakan mu..dahulu engkau berikan cinta...mengapa kini engkau berubah..manakah janji akan setia menanti..jikalau engkau tak lagi cinta katakan saja aku tak kisah..dari kau terus membuat ku menunggu..tak kusangka tak kuduga..perpisahan yang akan melanda..kan ku cuba pertahankan namun dirimu pergi jua..cintamu bagai rembulan...yang hadir bila malam menjelang...kau hilang bila siang menjelma begitulah sikapmu sayang..kau lontar cintaku ditepian,kubagaikan hanyut dilautan..yang lemas di dalam percintaan..dipukul gelombang keresahan

yang patah akan tumbuh hilang kan berganti yang pergi biar pergi tak guna ingati..
mudah-mudahan suatu hari bahagia kembali
kau pergi disaat-saat aku memerlukan dirimu
kau lukai hatiku,kau hancurkan hatiku
tahukah kau betapa sukar untuk aku lupakan dirimu
meskipun usia perkenalan kita cuma seketika..tapi kau telah berjaya curi hatiku
sungguh aku sayang padamu..

MELUPAKAN AKU MUNGKIN MUDAH UNTUKMU
TAPI MELUPAKAN MU TERLALU PAYAH UNTUKKU....

No comments: