Monday, July 11, 2011

kembali menulis......

hai ... salam sayang wat semua......
ermm.... apa ek aku nak tulis.... td ada idea.... tp bila nak tulis jer tetiba idea tu ilang....
kejap... hmmmmmm...... aaaaaaa........ alamak... ada budak datang nak skodeng pulak......
nie yg buat aku malas nie......
ermmm... apa ek...... haaa..... dah mai dah... belambak plak tu.....
yang mana satu nak tulis dulu nie.... satu 2 laa......
huh... apada..... panjang sangat entry ...... nak tulis ..tulis jer laa......
ok.. ok.. jangan laa marah ....... 
ermm..... first of all aku nak ucapkan terima kasih kat mak dan abah aku coz belanja aku makan masa aku balik pada hari minggu kelmarin...... thank's mum and dad..... luv u all......
ok ... bercerita sal aweks....... aku pun x tau nak cakap.... sorang cam pasrah jer..... dan yg sorang lagi cam nak sambung balik jer..... aku berada ditengah-tengah.... heh heh heh.... kalau korang laa... agak-agak macam mana.....???? hmm... bg aku .. aku masih belum tentu yg mana satu.... kata mak dan abah aku... ' buat masa laa nie... anjer pentingkan apa yg anjer kejar dan pelajari sekarang...... cita2 anjer.. anjer perlu gapai ngan cemerlang... jadikan matlamat abah dan mak untuk melihat anjer berjaya dan bergelar guru..... itu dulu... past nie baru cerita lain...." itu kata mak dan abah aku laa.....
kata aku lak..... " buat masa nie saya lebih pentingkan mak dan abah saya..... apa yg mereka cakap saya ikut... sy x nak jadi anak derhaka..... so, kena faham laa..... kita hanya leh berkawan..... "
cerita sal sampingan lak.... aku baru2 nie joint ngan kelab cikgu aku.. KELAB SUSU LEMBU...... kita orang ada masuk satu jembori kat bertam pada 10/07/2011 kayuhan bendang..... purhhh..... naik semput aku nak habiskan 60 km.... apa2 pun aku berjaya jugak habiskan walaupun dah lama x berbasikal ngan dia org..... akibat dari kedegilan aku tu.... start dari hari ahad ,isnin,.. tak tau la lg bila aku leh merasa seperti sebelum aku kayuh basikal tu...... aku dalam kesakitan sekarang.... punggung sakit... peha sakit..... mulut (lelangit atas kat dalam mulut ) sakit..... celah kelangkang pun sakit....... aduhhhhhh ......  tp tetap bangga kerna aku dapat habiskan 60 km tu.... nie laa first time aku kayuh kat dalam jembori..... sebelum nie aku hanya naik motor jer eskot dia orang dari belakang...... haaa... amek kau daniel.... rasakan kesakitan tu.... hahahahaha.... best..... tp sakit tetap laa sakit.... nak wat cam ner.... sendiri yg buat.. bukan org yg buat.....
cerita aku kat sini lak.... macam biasa.... sebagai student.... kerja mesti banyak laa.... bab tu jangan cerita la.... nie pun nak kena cari lagi berita hangat untuk assigment aku yg ada la kalau kira ngan bakul... ada laa dua tiga bakul.... tu yg x tahan tu.... mana lagi yg nak kena kat padang lak.... gatai punggung p main hoki ngan bola baling.... dah nak kena turun hari-hari..... apa leh wat.. sendiri yg mau....... traning tetap traning... fitness tetap kena fitness bhai..... jaga badan..... he he he .. kalau x susah laa..... nanti soruu miss..... he he he
ok aku nak chao dulu.... nanti mak minah kat padang tu bising lak..... ... ok see u all soon.... tu pun kalau aku rajin dan ada masa laa.....


No comments: