Wednesday, July 6, 2011

cepatnya masa berlalu..............

hai kawan2 semua...... kita berjumpa lagi....
x der apa2 yg istimewa pun.....
saja gatal tangan nak tulis......
bukannya pa..... lepas nie mungkin aku akan lama pula nak dapat menulis.......
sebuk masa ku kini...... maklum laa ...bila dah bergelar pelajar nie... masa yg x mengizinkan dan cemburu ngan aku....... banyak kerja yang nak kena buat... malah aku terkejar=kejar masa untuk melakukan segala homework yg diberi...... sebelum bergelar pelajar .... aku menunggu kepulangan seseorang......... menunggu untuk berjumpa dengannya walaupun hanya sekejap cuma....... tp nampak gayanya hajat ku tu x kesampaian....... aku disini..... dia di sana.... yg malangnya adalah aku....... aku diberitahu oleh seorang sahabat bahawa dia akan pulang pada minggu nie...... hmmm nak wat cam ner..... mungkin ada hikmah yang Allah berikan kerana 'DIA' tidak mengizinkan aku bertemu..... aku pasrah.... dan berserah.....
kehidupan aku disini susah.... bg mereka yg merasa susah..... senang bg mereka yg rasa ianya senang...... aku...????? berada ditengah-tengahnya....... aku kena harungi kerana ini lah cita2 aku....... cita2 bg menyambung warisan keluarga......... kalau dulu aku sering disebut anak cikgu....... kini aku dah hilang title tu..... yg tinggal hanya panggilan cikgu ........
yg seronoknya...... dah ramai ibubapa yg kenen ngan aku bila dia orang bercakap ngan aku..... ada sesetengahnya pula siap offerkan anak dia orang untuk dijadikan "kawan"..... nie semua cerita2 dari mama yang bagi tau aku semamsa mama call semalam....... he he he ....... tergelak besar aku...... aku kini dah jadi rebutan ramai anak2 dara dan mak2 anak dar kat kampung...........
hmmm..... nanti laa aku sambung balik...... tp sebelum tu nak jugak bg tau korang..... aku terima msj dari seseorang yg ingin membetulkan kesilapan yg lalu..... yg bestnya...... dia kata aku cam legenda budak setan..... hahahahaha...... tp untuk pengetahuan 'dia' ...... aku kat sini mmg macam legenda budak setan pun...... malah ada sesetengah budak2 pompuan kat sini mmg panggil aku ngan panggilan 'SETAN PUTIH'..... aku pun x tau..... dah teruk sangat ker aku nie sampai dia org panggil aku macam tu......

2 comments:

~fifie~ said...

tahniah wak..balik kang kita jumpa k..ari jumaat ni,,

muhammad daniel fariz said...

terima kasih.... tapi rasanya ... x leh jumpa kut... mesti awak sebuk...