Friday, June 10, 2011

saya x tau mana nak pilih ...... 'awak' atau 'dia'

I don't know who am I in love with. you or her?
Bila baca yang tertulis di atas mesti kau orang rasa macam 'apahal-mamat-ni-apa-masalah-dia-sebenarnya?' Hurm entahlah. Jujur cakap itulah yang aku rasa sekarang ni. Aku rasa keliru. Kalau kata sayang, dua-dua pun aku sayang. Kalau kata rindu dua dua pun aku sentiasa rindu. Aku sendiri pun masih berperang dengan perasaan sendiri. Tersepit antara dua. Kalau nak banding siapa baik, dua-dua pun baik. Kalau nak cakap pasal lawa, comel, dua dua pun lawa dan comel. Aku tak tau ah. Aku sayang sangat. Dah macam disana menanti disini menunggu dah kisah aku ni kan. Tak tahu nak buat pilihan........
Mimpi pun boleh jadi hal dia tu. Dia patut risau keadaan aku sekarang ni. Dia jugak patut tahu ada orang di luar sana yang setia menunggu aku untuk single. Si dia sentiasa cakap, i love you dekat aku. Sentiasa rindu aku. Sentiasa tanya khabar aku segala. Dan aku jugak selalu luah dekat dia 'i miss you too' :( Sorry aku memang curang dekat kau gadis. Dia terlalu baik dengan aku. Bila aku sedih dia pinjamkan bahu untuk aku. Bila teringin nak makan aiskrim dia beli untuk aku. Bila aku bosan aku suka carik dia. Dia lah peneman tersetia aku selain kau gadis. Mesti kau bengang baca entry aku ni kan. Kau nak marah, marahlah. Sekurangnya aku jujur dekat kau kan. Orang tersebut adalah Intissar Farhana. Dia selalu kata dia sayang aku rindu aku segala. Aku tak tau nak pilih kau atau dia.


1 comment:

Norfitrah said...

pilihlah dia..mungkin dia yang terbaik..antara kita mungkin hanya tinggal kenangan..!!