Tuesday, March 13, 2012

layan jiwang der.....

          

             tiada pernah ku menduga bahawa suatu hari kita akan berpisah perpisahan adalah derita. aku amat takut dengan perpisahan. aku pernah bertemu dengan perpisahan. perpisahan antara ayah dan ibu dan kerana perpisahan itu, airmataku telah banyak melimpah keluar. kerana itulah aku tak mahu sisa airmataku keluar lagi. apakah kini kau sudah membenci pada diriku???? apakah aku bersalah...???/ kalau ada kesalahanku, aku sedia bersujud dikakimu, jika itu yang kau mahu..... aku kini seperti orang yang kehilangan sesuatu yang berharga.....
             semasa dirimu cinta padaku...... hatiku sungguh bahagia...... setelah kau pergi tinggalkan diriku hidup dalam derita....... mengapa sungguh kejam dikau 'sayang'..... musnah harapan kukini.... hanyalah kenangan yang kuhadapi tak akan berulang lagi..... kini aku mencari harapan yang baru..... akan kuhadapi ia dengan hati yang tabah dan penuh sabar..... aku sedar siapa diriku yang cuba menagih kasihmu......

No comments: