Saturday, February 4, 2012

IBU.....( PEMERGIAN ABADI )

IBU........
Pemergianmu tidak pernah terlintas difikiranku
Kerana kau tidak pernah
Keuzuran jua

IBU.......
Sukar aku menerima kenyataan ini
Namun ketiadaanmu IBu
Terpaksa jua aku menerima

IBU.......
Pemergianmu bagaikan satu lakonan sandiwara
Yang terlalu menusuk kalbu
Dan......,.
Tidak mungkin luput dari ingatanku

IBU......
Betapa tersiksanya jiwa anakmu ini
Menanggung rindu
Tidak terkira

IBU........
Anakmu sentiasa akan
Mengingati selalu jasa-jasamu IBU
Membesarkan dan memberikan
Sepenuh kasih dan sayang
Wang ringgit
Dari titik peluhmu sendiri

IBU........
Bersama coretan ini
Anakmu rangkapkan doa penuh kasih sayang
Agar IBU bahagia
Menempuh alam yang amat berbeza
Dari ankmu.........

Yang disayangi selalu......
AL-FATIHAH........

4 comments:

Finn said...

eyh,betul ke ibu awak dahh takde??ker cuma nak kongsi benda yg awk dapat??

muhammad daniel fariz said...

mmg dah x der.... yg der skunk nie cuma ibu tiri jer....

Arya Aryanna said...

tabah ye... ibu awak tggu awak kat sana...sentiasa

muhammad daniel fariz said...

thanks...... masih lagi saya terasa hangatnya pelukan ibu hari terakhir 'dia' x der atas riba sy, atas katil saya dan pada hari saya dilahirkan......