Monday, October 17, 2011

rindu.....

BANYAK YG NAK AKU CERITA SAL RINDU NIE.....

pertama sekali rindu nie mesti laa dekat org yang aku sayang...... dah lama x jumpa ngan dia....... dah lama laa jugak aku x berdebat... bergaduh.... bersilat..... bercakaran... dan yang paling penting dah lama aku x dengar suara dia..... nak tau ker sapa tuuu...??... mesti laa dia CINTA HATI AKU...... apa khabar laa dia agaknya sekarang nie...??? sakit ker... demam ker.... susah ker... atau senang ker.... aku x tau.... maklum laa dia dah menyepikan diri dah terlalu lama aku rasa...... nak wat cam ner... kena la think positif..... mungkin dia sibuk agaknya...... maklum laa dah belajar jauh...... matrik katanya..... aku pun x pasti kerana last aku hubungi dia adalah dua hari selepas keputusan spm..... itu pun tertekan nombor talipon dia yang sebenarnya....... yang lain-lain tu aku hanya bertanyakan khabar dari kawan-kawan dia jer..... kami kawan x macam orang lain.... kalau boleh nak berkepit dua puluh empat jam..... tp aku dan dia ( CINTA HATI AKU ) hanya perkara penting sahaja yang akan kami berhubung....... ini adalah kerana kami masing-masing saling mempercayai antara satu sama lain...... aku sayangkan dia...... RINDU WEHHHHH...... DAH LAMA X TENGOK MUKA LU..... DAN DAH LAMA X BELEK MUKA LU CARI JERAWAT...... HE HE HE ( selalunya x pernah jumpa pun jerawat tu...)

rindu yg kedua... semesti laa my mummy....... dah lama x dapat dakapan dari mummy..... dah lama x dapat ciuman dari mummy....... dan yang paling penting..... dah lama x dapat makan masakan mummy...... mummy..... daniel sayang mummy...... daniel akan dengar cakap mummy...... daniel x nak jadi anak derhaka.....

yang ketiga rindu..... he he he .... abah..... anakanda rindu kat abah..... dah lama rasanya x rasa maggie goreng yang abah buat..... abah... anakanda rindu nak dengar cerita -cerita budak-budak yang kena kaunseling ngan abah....... mesti ada cerita yang menarik kannn...??? abah..... anakanda rindu nak bersolat berimamkan abah..... dah lama anakanda x dapat solat bersama-sama abah...... maafkanlah anakanda........

 selain itu rindu gak aku kat kengkawan yang selalu jemming ngan aku........ abah 'm'..... mama ku maria..... rindu nak dengar celoteh kalian.......... ahhhhhhh aku dah home sick......

No comments: