Saturday, October 15, 2011

cerita biasa jer....

ermmm.... dah lama rasanya aku x membicarakan tentang CINTA HATI AKU..... bukan x nak cerita..... cuma aku x nak cerita sebenarnya.... ya la... sapa yg x sayang cinta hatinya..... sapa yang x suka cinta hatinya......
bagi aku 'cinta hati aku' adalah yg teragung....... yer laa cinta hati aku.... bukannya cinta hati korang... betul x..????? he he he ..... sowey...... touching sikit......
     CINTA HATI AKU.... ada ..... tp masing2 sebuk..... masing2 ada kehidupan sendiri...... dan masing2 masih belajar sebenarnya........ rindu... cemburu.... sakit hati..... hati terluka.... adalah mainan biasa bg mereka yang bercinta...... sama lah ngan aku.... semua perasaan tu ada..... tp bila pikir2 balik....... aku dan cinta hati aku...... masih tiada apa2 perhubungan yang sah...... so untuk tu kena laa fikir ngan rasional....... cinta hati aku masih bukan milik aku ..... masih milik ALLAh dan masih milik keluarganya....... siapa kah yg berhak bukan untuk aku fikirkan..... kata org kalau ada jodoh ...insya ALLAH...... x kan lari gunung dikejar...... tp tu gunung..... mmg x der kaki nak lari..... nie org......
         anyways... aku memang sayangkan 'CINTA HATI AKU'....

No comments: