Tuesday, October 25, 2011

aku pun insan biasa jer...... mmg x perfect

Andainya dikau berada disisiku tidaklah daku hadapi semua dugaan seorang diri..
andainya dikau ada disisiku tidaklah daku keseorangan lagi mencari kekasih hati..
andainya dikau masih mengingati diri ini tidaklah daku tercari-cari dimanakah dirimu..
andainya dikau masih mengingati diri ini khabarkan beritamu bahawa dikau masih merindui daku...
andainya dikau masih belum berpunya tunggulah daku kerna daku masih setia padamu
andai suatu saat aku hilang daripada pandanganmu..usah kau cari aku kerana aku tidak pernah meninggalkanmu..andai suatu saat aku berhenti menghubungi dirimu,usah kau gusar kerana aku juga ingin memberi ruang untuk diriku..andai suatu saat aku mengalirkan airmataku,usah kau usap kerana biarlah aku membasuh kekecewaan hatiku.. namun andai suatu saat engkau hilang daripada pandanganku, aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan dirimu..andai suatu saat engkau berhenti menjawab panggilanku,ingatlah aku sentiasa ada saat-saat kau memerlukan diriku..andai suatu saat kau tersenyum bahagia,aku juga akan tersenyum gembira melihat dirimu bahagia..

No comments: