Friday, October 28, 2011

aku gaduh lagi.......

                    hai semua..... salam satu malaysia........ aku x der cerita yg sebenarnya..... x der mood nak tulis menda pun...... mmg la tajuk kat atas tu laa yg buat aku x der mood......
                    untuk pengetahuan korang..... aku mmg gaduh lagi ngan dia....... x tau laa aku...... macamana nak buat dah takdir kata orang...... mmg kami macam nie selalu .... kejap gaduh..... baik semula ..... gaduh lagi..... baik lagi..... gaduh..... baik...... tapi kali nie aku x tau laa ...... gaduh kali nie rasanya mungkin dah x akan baik lagi..... aku dah penat ...... aku hanya kawan jer ngan dia..... kawan yg terlalu baik...... kadang2 dah anggap cam special....... tu bg aku..... dia aku x tau laa.....
                  punca kami gaduh baru2 nie sikit jer...... aku ada komen dekat wall dia...... komen biasa bg aku.... aku rasa laa...... yer laa dah lama aku x komen kat wall dia.... selalunya takat like jer........ rupa2nya komen aku tu dah disalah erti..... dia cakap komen aku dah over limit..... dah terlalu teruk...... hati dia sakit bila aku komen cam tu...... entah laa ... aku tengok kawan2 dia ada gak komen cam tu.... tp x der pun buat dia sakit hati.... malah dia like dan ketawa lak....... so, aku nie dah jadi cam double standard lak.......
                   hmmmm....... aku ader laa jugak post kat wall bg tau dia..... tp x mention pun nama dia...... dan dia balas balik....... siap tulis kat blog lagi...... perghhhhhh........ terbakar wa rasa...... tp tetap x mention sapa2 pun....... tp aku tau laa apa yg dia tulis tu walaupun bukan ditujukan tuk aku tp aku laa penyebab dia tulis cam tu...... so, maybe tulisan tu mmg tuk aku...... x per la..... masing2 boleh tulis aper yg dia orang nak.... masing2 ada blog dan fb sendiri...... lagi pun blog dan fb nie bukan sapa2 punya pun..... itu laa kata dia..... bukan llu punya.... bukan gua punya .... bukan dia punya.... bukan aku yg punya.... bukan datok datin , tun ,tengku ,wan , atau raja sekalipun........ yg aku tau laa..... fb nie.... org putih yg punya dan dia bg kat satu syarikat yg handel..... dia cuma kaut untung dari kegunaan org ramai yg rasa2 aku laa berjuta peminat......
                heh he he he..... sory melalut sikit......hmmm.... apa lagi ek..... aaaa .... dia ada cakap kat aku ..kalau x puas hati cakap terus kat dia..... x yah laa nak bg tau satu dunia tau kat dalam fb tu..... aku pun pelik.....  aku wat umum jer..... x mention sesiapa pun....... entah laa..... mmg hati perempuan nie mudah tersentuh.... mudah terasa......... aku pasrah jer laa....... yg betulnya aku x nak gaduh lama2... dia ada banyak paper lg yg belum beres..... mungkin dia tension ngan lawak bodo yg aku buat....  anyways ...... aku mmg x kesah..... tp dalam x kesah.... aku sentiasa ikut dia dan perhatikan dia dari jauh...... malah aku sentiasa doakan dia semoga sentiasa berjaya ngan cemerlang dan sentiasa hidup ngan ceria sepanjang hari2 yg ditempuhinya........
                untuk pengetahuan dia..... itu pun kalau dia baca laa..... aku minta maaf banyak2........ aku mmg suka buat dia dalam keadaan susah hati........... dia.... dia sentiasa aku maafkan......... dan tuk pengetahuan.dia jugak....... aku mmg cemburu dan irihati....... sejak dari mula perhubungan sampai laa ke hari yg terakhir kita gaduh....... x der pun cerita aku yg dia hebahkan....... tp org lain memang banyak yg dia ceritakan..... x kesah laa dalam blog ker atau dalam fb........ aku....... kan aku dah cakap kat awal penulisan td ..... aku hanya kawan....... teman tp mesra........
                cukup laa aku melalut.... len kali aku cerita lg...... apa2 hal pun..... semoga kau bahagia.....

No comments: