Monday, August 15, 2011

untuk awak ...... sayang......

hati,
aku ade dua hati
satu hati aku
satu lagi hati buah hati aku.

kedua-dua hati perlu di jaga
kalau tak karat la ia.
kedua-dua hati perlu di gilap.
kalau tak pudar lah iaa.

setiap hati ade cacat celanya
tak semua hati baik sifat fizikalnya.
ade yang terluka
ade yang berduka
ade yang bersuka

bila hati dah rasa sayang
semua benda jadi bayang
macam tali dengan layang-layang
ape pun jadi tetap rase sayang

tapi bila dah ade perasaan menyampah
hati yang satu lagi dianggap sampah
di buang merata di sepah-sepah.

itu bukan aku
sekali lagi BUKAN AKU.
bila aku dapat satu hati,
aku gengam sekuat hati
biar aku mati
asal aku dapat hati yang aku cari.

jangan biarkan hati terluka lama
kerana kau juga akan merana
biarkan hati kita bersama
supaya kita kecapi kebahagian yang lama.

No comments: