Tuesday, April 26, 2011

SETIA KU KORBANKAN..........

salam satu malaysia    
        salam untuk semua ....        
    hmmmm..... dah lama aku tinggalkan....... ingat mmg nak tinggal terus.... tapi x jadi... bukannya apa ..... aku cuma nak perjelaskan satu persoalan yg bermain difikiran.....   
kenapa aku dipersalahkan....??????
aku pun x tau kenapa aku dipersalahkan...... kenapa dia menyepi........dan akhirnya terjawap lah sudah...... hmmmm ..... aku x kesah... mmg salah aku...... tp kalu bertepuk sebelah tangan x kan berbunyi.... itu kata org...... tapi bg aku ,aku mengaku mmg salah aku.... x per lah nak wat cam ner...... mmg org x suka ..... jadi aku pun x paksa..... tp kalau org dah bg x kan la aku nak tolak lak......
anyways.... kalau korang pun garenti x tolak punya lah.......
berbalik pada tajuk aku tadi..... setia ku korbankan...... mmg selama ini aku dah banyak berkorban..... 
macam-macam aku berkorban...... malas laa nak cerita banyak-banyak sal korban nie... nanti kata ungkit pulak........ tp hakikatnya mmg banyak lah aku berkorban..... paling banyak perasaan lah yg aku betul-betul berkorban...... tentang yg lain-lain tu x berapa banyak sangat kalau nak dibandingkan ngan apa yg "orang lain" korbankan...... mmg banyak perasaan aku yg aku telah korbankan.... bayangkanlah....... korang sanggup ker terima hakikat kalau korang keluar berdua tp dia asyik ceritakan tentang org lain..... org tu macam nielah kat dia... org tu macam tulah kat dia...... dan macam-macam lagi lah "org tu".... malah talipon pun asyik berbunyi jer...... korang rasa cam ner...????
x tau lah aper yg dia anggap aku...... maybe just kawan jer kut.......
walau macam mana pun aku tetap sayangkan 'dia'...... banyak yg 'dia ajar aku tentang hati dan perasaan..... tentang rindu dan dendam.... tentang benci dan sakit hati....... dan banyak lagi lah......pendek kata aku mmg sayang dia sangat2.... aku tolak tepi semua apa yg 'dia 'lakukan yg buat aku marah atau cemburu.......
aku buang segala prasangka tentang 'dia'........  tapi akhirnya aku sedar juga.... aku seolah - olah hanya dipergunakan ..... org lain yg untung..... pasal apa2 cerita pun org lain yg lebih daripada aku......
hmmm..... biarlah..... asalkan 'dia' bahagia....... tp korang tentu jugak nak tau siapa saingan aku kat sini ...kan..??? hmmmm ada laa..... very close to me....... realy-realy close....  itu jer yg aku leh bagi tau.... dan nampaknya dia telah menang...... aku dah kalah....... anyways.... aku x kesah..... pasal aku tau... the best man win........ so... sebelum aku berundur diri hayatilah lagu ini dari nyanyian fauziah latif kalau x silap aku....

INIKAH DUGAAN YANG KU TERIMA
MENYINTAIMU SEPENUH JIWA
UNTUK BERSAMAMU KESABARAN
MEMBAKAR FIKIRAN  

RINDUKU EMBUNAN DILAUTAN
CINTAMU DEBUNGA BERTERBANGAN
TAK PERNAH MEMPEDULI
KASIH SAYANG YG AKU KORBANKAN

KAU JANJIKAN BAHAGIA
NAMUN KAU HANTUI DENGAN GURAUAN BERBISA
KAU JANJIKAN SETIA
RAPUH KUBERPEGANG UNTUK HIDUP BERSAMAMU

KEMBALILAH....... HANGATI SEMULA ASMARAKU
DENGANMU....... DEMI CINTA SUCI

ANDAINYA TAK MUNGKIN KUMILIKI 
KEAYUAN KASIH IMPIANMU
LEPASKAN ASMARA DIJIWAKU
SETIA KU KORBANKAN

BERJANJILAH
SETIALAH
SETIA KUKORBANKAN.....

No comments: