Tuesday, January 3, 2017

i'm back

assalamualaikum....
hai...
agak lama jugak laa rasanya aku dah lupakan benda alah nie...
maaf laa buat mereka yang ternanti nanti cerita selanjutnya tentang aku.... MUHAMMAD DANIEL FARIZ BIN ABDUL RAHMAN
sebenarnya x banyak cerita tentang aku... cuma.... aku dah x der teman mcm dulu2.... sekarang nie aku solo
"lone ranger" kata orang... semuanya terjadi kerana aku yang sebenarnya terlalu buzy dengan kehidupan sebagai seorang pelajar dan seorang tenaga pengajar.... maaf ... lupa nak bg tau.... aku sekarang salah seorang tenaga pengajar di institiut pengajian guru maktab tuanku bainun dan salah seorang pelajar pengajian jarak jauh di UPSI.. perkara2 inilah yg membuatkan aku terlupa tentang dunia yang sering jadi tempat luahan hati aku.... tetapi yang sebetulnya aku rindu aku yg dulu...
mungkin ramai yang telah melupakan nama aku dari memori mereka dan jugak rasanya mungkin ada yang dan membuang nombor aku dari simpanan telefon mereka.... aku x salahkan mereka.... aku salahkan diri aku kerana telah mengabaikan mereka selama ini...
hmmm...... x per laa.... salah aku kan.... anays..... i'm back...... i'll try and will try to do the best....

No comments: