Saturday, October 13, 2012

masalah .... luahkan......

hai..... salam sejahtera buat semua.....
rasanya dah lama aku x menulis........
entah mood nak menulis macam disekat2.....
macam disuruh-suruh untuk melupakan segala-galanya tentang tulisan serta penulisan.....
entah aku pun x tau kenapa....
nak dikatakan x dak idea ..... rasa2nya x mungkin...
banyak yg nak aku tulis sebenarnya.... banyak....... banyak sangat.... tp mungkin masa yg sebenarnya x der dan penyakit semua umat manusia yg menyerang aku ngan tiba-tiba..... (malas laa tuu)

nie pun aku sajer jer nak tulis ...tuu pun pasal aku tengah bengang .....
hati aku sakit sebenarnya....... semua cerita yg lalu kini kembali lagi berulang......
semua cerita yg pernah aku ceritakan dan tulis dulu kini kembali lagi......
x tau laa ... aku dah berusaha untuk tidak mengulangi nyerr....
tp ..... dia tetap macam dia........
macam yg pernah aku kenali dulu...
dan macam yg pernah aku kata dulu......

ahhhh...... pening aku dibuatnya........
manalah ngan masalah aku lagi....
masalah family lagi......

anyways..... life still goes on......
aku kena teruskan juga hidup dan kehidupan aku,,,,,,,
apa pun aku harap biar laa semua nie akan berakhir....

maaf laa wat semua pembaca terpaksa meluangkan masa membaca  dan mungkin ada yg cuba nak selesaikan masalah aku nie...... x der niat pun nak susahkan korang semua...... aku cuma nak lepaskan tension aku jer..... maaf laa yer.......

No comments: