Tuesday, September 25, 2012

__ kembali lagi__

Kau kembali memberi seribu rencana..
Disini aku kembali terkepung oleh keyakinan kata-kata..
Menjanjikan keindahan mengembalikan kenangan kita..

Malam ini aku meraba malam yg dingin,tersa dinginnya air mata..

Meskipun selama ini aku menyendiri Aku punya impian tersendiri..
Meskipun terluka aku punya cara merawatnya..
Kotak hati selama ini hitam,terpejam terdiam tanpa nama..
Dan aku lihat kekosongan diri sendiri rapuh dan hampa..

Sepotong nama nan indah..
Indah untuk diingati,indah untuk kembali bersama..
Tapi entah dimana hanya manis kata-kata..
Aku terpenjara dirimba pemburuanku berkelana...

Kau kembali jua..
Kedalam kuntuman kasih ranum lama..
Bergetaranlah alam bergoncangan cakerawala..
Kelangit biru mengembara sayap-sayap permata bertebaran warna..
Bagai berada diangkasa melimpah cahaya..
Berbunga segar jiwa dimana-mana..
Dikamar sempit ini,didinding ini tersimbah resah kesan kasih kita...

No comments: