Tuesday, June 5, 2012

happy...?????

assalamualaikum....... selamat malam buat semua teman2 blogers.....
hari nie aku nak cerita sikit.....
sikit jer tau ... x banyak.......
ceritanya macam nie....... aku dapat jemputan untuk main bowling......
kira best laa ... dapat jemputan beb......
yang best nyer tu ialah aku dapat tau 'dia' pun dapat jemputan yang sama......
tu yang aku teruja sangat nak pergi tu.....
janji pukul 10 setengah pagi....... tp pukul 10 pagi aku dah sampai......
nak jadi cerita tu lagi best ..... aku dapat main sebelah ngan 'dia'.....
punya laa best... tp tu aku jer.....
hakikat yg sebenar....
'dia' langsung x pedulikan aku.....
aku pun x tau kenapa.....
mungkin  pasal ader kakak dan adik 'dia'...
mungkin jugak sal ader family angkat 'dia'..
hmmm..... nak wat cam ner dah nasib.....
terima kenyataan jer laa......
tp sekurang2nya aku tetap enjoy ngan game tersebut...

No comments: