Sunday, March 11, 2012

deactivated fb aku

salam sejahtera wat semua.....
x der yg menarik yg nak aku tulis...
cuma nak bg tau jer.... aku dah close akaun fb aku....
banyak sangat org yg pertikaikan kewujudan aku........
x kesah laa tu semua tanggapan dia org....
mungkin kalau budak korea tu x femous......
aku nie pun mungkin org x kenal.......
yer laa sapa laa muhammad daniel fariz bin abdul rahman nie........
popular pun kerana muka dan wajah serta rupa yg seakan-akan sama ngan muka org......
org yg femous lak tu...... penyanyi korea.......
ok laa tuu.... tu tanggapan org terhadap aku.... dan ada yg sampai nak gaduh pun pasal aku dikatakan curi pic profile dia org.......
x per laa aku x nak gaduh2...... dia org boleh buat aper yg dia org nak.....
dan satu lagi...... terima kasih laa kat budak-budak UM yg suka ambil tau hal tepi kain org...... semuga kau org bahagia..... dan berjaya......
thats all..... aku bukan tarik diri.... tp aku boring.......

No comments: