Wednesday, May 25, 2011

up date

syukur ke hadrat Allah SWT kerana masih memanjangkan hayatku  dan aku dapat bertemu dengan bloger semua.... hai apa khabar semua..... ????? x dengar laa..... okey kita cuba sekali lagi..... apa khabar semua....???? hmm... masih x dengar...... hahaha.... mmg laa x dengar... nie kan dalam blog je... heh heh heh.... bikin hati tersenyum sendirian.....
 okey lah... sebenarnya saja jer nak up date.. tapi edia x dak dan x mai langsung..... tu yg lama menyepikan diri..... bila nak mula semula dah heboh satu kampung..... yer la ..nak kena pangil doremon, ottoman, superman, spider man, ben 10 dan macam2 lagi laa sepur2 hero ....bukan apa nak minta tolong ... tolong buang segala sawang2 yang dah melekat bertempek-tempek kat blog nie...... he heh he ...... sowey ek... gurau jer..... hmmmmm ...... adoyai ...hampeh tul laa..... ada plak yg curi tulang...... oit .... oit... oit spider man.... gua tau la nie suku sakat lu..... tp x kan la lu x nak tulun.....  kalau x nak len kali jangan mai bila org minta tulun.... dah .... p balik nuu..... ajak semua kengkawan tu balik sekali...... aaaa baru la betul lu dia org punya king maa... jangan kasi malu itu nama...... lu jangan jd serupa itu king pin... banyak jahat loo....
okeh... berbalik ngan cerita asal aku..... aku sebenarnya nak tulis tentang ada satu baby yang comel lote, dia nie macam dah jd fanatik ngan aku..... apa saja aku tulis atau komen dia akan like.... walaupun yg aku tulis tu cam ni..' a'a la tu'...... tp yg aku heran tu ...baby nie dia x banyak sangat komen...... yg dia tau like jer memanjang..... bukan apa ... kadang2 tu naik fedup laa juga.... tengok notification terkejut sampai 120 ..... purh ingatkan betul la ada komen banyak tu... bila buka jer. alih2 penuh ngan like jer...... aaaarrrggggghhhh ...tension wa cakap lu......
nie satu lagi mambang diawan..... yg nie plak aku baru jer add dan dia pun dah conform..... yg seronok lak tu ..lat dua hari terus ada apalacation nak jadikan adik angkat...... conform jer la.... x rugi pun....... he he he
past tu biasa la....... aura avatar dan aura ninja2 seangkatan ngan naruto pun penuh la mengelilingi aku...... hahahah nak tergelak laa pulaa.....
alamak .... my big2 boss datang la.. ada kerja nak kena buat..... sowey ek kengkawan... lain kali sambung ag.. betul nie ada kerja.......

No comments: