Saturday, May 28, 2011

up date jer.....

salam wat semua bloges.....
x der cerita yg menarik sebenarnya.......
cuma saja gatal tangan nak menulis......
ya laa dah lama x tulis kan....??? so tangan nie gatal jer nak tulis something kat blog neiyh....
aper yer yg nak aku tulis... dah lupa laa plak...... hmmmm....
ok ok dah ingat dah....... aku nak tulis tentang seorang awek yg cukup aku sayang.... tp eloh kerana ada suatu problem....... awek nie dah putus dah ngan aku...... dia x minta putus pun sebenarnya...... tp dari cara yg seolah-olah menghilangkan diri ..aku dah tau jawapan apa yg aku dapat..... x kesah laa .... aku pun bukannya hebat pun... bukan anak org kaya pun...... 
awek nie kalau korang nak tau..... nama dia ..biar aku gelar 'star' jer untuk senangkan korang......
star nie mmg hebat..... segala-galanya cukup pakage kata pak nil AF...... so, aku x yah laa nak cerita tentang rupa paras ,body dan yg lain2 tu....... merupakan anak kedua dari empat adik beradik....... ayah dah x der ..cuma tinggal mak jer...... baru jer abis sekolah...... yg best tentang 'star' nieyh yg nak aku cerita kat korang ialah dia nieyh adalah seorang pemain bola baling yg star..... he he he ...... berita yg terbaru ialah 'star' nie mewakili negeri KEDAH dalam SUKMA tahun 2011 iaitu tahun nieyh laa......
karier star nie bermula dari sekolah rendah lagi...... ianya digilap oleh ramai jurulatih... dan ada dua daripadanya telah pun pergi mengadap ALLAH SWT...... TAKZIAH keatas keluarga mereka........ sebelum tu mari kita sedekahkan surah AL=FATIHAH untuk mereka dan semua umat islam yg telah pergi..... AL-FATIHAH....
ok .. cerita tentang 'star' kembali..... pencapaian terbaik 'star' ialah pernah mewakili pasukan negeri KEDAH bawah 16 tahun 2 tahun berturut-turut, mewakili kedah bawah 18 tahun, mewakili negara bawah 18 tahun tapi sayang hasrat x tercapai kerana tiada pertandingan tersebut di peringkat  ASEAN GAMES.....dan yg terakhir ialah yg baru aku sebut diawal-awal td mewakil SUKMA KEDAH ...... nak jadi cerita lak tahun nieyh dapat masuk tv astro awani pada hari perasmian.......
hmmmm.... aper lagi ek aku nak cerita.......
owhhh... tentang hati dan perasan...... x banyak cerita ... kerana dia nie lebih pentingkan org lain dari hati dan perasaan dia... kira dia nieyh macam orang yg x dak perasaan laa ...... yg lain2 tu aku x tau la... aku kata cam nie pasal aku sendiri pun dia sanggup remove... so korang tentu boleh pikir sendiri kan ....???
ok lah aku rasa dah banyak aku melalut tentang dia..... x banyak yg aku ceritakan disini..... kerana aku ingat pesan abah aku..... x baik dedahkan hal atau cerita org kepada org lain....... 
so, see u all next time..... another place.... another time ...and another days.month.year...... maybe......

No comments: